07 avril 2009

. Plein de belles choses

Voici quelques blogs que je viens de découvrir et que j'aime beaucoup. Je les ai mis dans ma liste de liens (colonne de droite). Cliquez sur la photo et vous verrez de belles choses...

Here a few links of blogs i've just discovered. Click on the pictures and visit ....

Ecco i link di qualche blog che ho trovato, passeggiando sul web... un piccolo click sulla foto e vedrete cose molto belle...



Il Cesto delle Meraviglie (Italie)



Pezze di Mondo (Italie)

Žydinti svajonių pieva (Lithuanie)

tangled things (Lithuanie)


Libellés :

4 Comments:

Blogger Dovilė said...

thanks Christine:)

07 avril, 2009 21:09  
Blogger Unknown said...

Thank you for visiting my blog, the pattern you are after has been discontinued, you can buy it here: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130298511198

08 avril, 2009 22:31  
Blogger Nina said...

Hello Christine,


Thanks for visiting my blog and left a comment, I love comments so I am happy :)

Your works are so beautiful, I will return back ;)

Hugs from Hungary,
Nina

09 avril, 2009 13:54  
Blogger Grazia said...

Bonjour Christine,
merci pour pour avoir mis mon blog ici...tu es tres gentile!
Grazia :)

12 avril, 2009 10:44  

Enregistrer un commentaire

<< Home