20 avril 2010

. Sur mon balcon

P4190044 P4190039  P4190041  P4190043
Voici les quelques fleurs et plantes que j’essaie de faire vivre sur mon balcon. (je débute !!!). En bas à droite une sorte de cactus trop bizarre que j’ai acheté hier : on dirait des aliens…
A few plants i’m trying to make living on my terrace (i’m a beginner !).
Qualche fiori sul mio terrazzo : inizio in quest’attività. Provo di non farli muorire … The one in the lower right corner is a "cactus strobloem".Very strange, no pins and looks like an alien !!!
Mi piacciono quelli all’aspetto un pò strano come questa specie di cacto a destra in basso. Mi fa pensare ad aliens…

Libellés :

3 Comments:

Anonymous cécé said...

j'adore les tulipes et la renoncule

21 avril, 2010 09:53  
Blogger Siobhán said...

Very pretty!! I would love to be better at house plants and so on... I am always just happy when I haven't killed them! I like your Stacy Nash, too.

21 avril, 2010 10:53  
Blogger Chocolates4Breakfast (Terri ~ Boog) said...

Very, very pretty! What are the ones in the lower right corner?

21 avril, 2010 10:58  

Enregistrer un commentaire

<< Home